Kimdir bu ŞeBHîZ

Fotoğrafım
Hasret olduğu manaya hayatını hasretme gayretinde olup, Kur'an mektebine girme amacında bir talib'im... "Talip olunan değer ne kadar büyükse, tabi tutulan imtihanlarda o kadar büyük olur" hakikatini aklından çıkarmaması gereken bir talib...

16 Ekim 2011 Pazar

Düştüm Yine Karamsarlığımın avucuna...



''alem buğday ben saman.
herkes yahşi men yaban.''

düştüm yine karamsarlığımın avucuna...
ne gönle söz gecirmek, ne de zihni bir kararda durdurmak imkansız.
iki kocaman dağ, kavuşur mu birbirine acaba,
kıyametleri yaşıyorum an/sız.

Ve mutluluk bir kibrit çöpü.
Artık ne kadar yanarsa…*

Yıllarca gezdirdim hoyrat başımı,
Aradım bir ömür, arkadaşımı.
Ölsem dikecek yok mezar taşımı;
Halime ben bile hayret ederim.

Gönlüm ne dertlidir, ne de bahtiyar;
Ne kendisine yâr, ne kimseye yâr,
Bir rüya uğrunda ben diyâr diyâr,
Gölgemin peşinden yürür giderim...**

*Edip cansever 
**Necip Fazıl 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder